بسم الله الرحمن الرحیم
امروز شروع هزار باره رژیممه و امیدوارم دیگه آخرین شروعش باشه
چون دیگه خیلی خسته ام از این بی ارادگی دائمی
خدا می دونه امروز چقدر وسوسه شدم چقددددددررررررر
باز برای ظهر بهتر بودم،اما از عصر دیگه یه جنگ افتضاحی بین من و خوردنی ها روز 2...ما را در سایت روز 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 3:36
خداروشکر امروز هم به خیر گذشت
سیری بیشتری داشتم و زیاد وسوسه نشدم
دیگه بهم ثابت شده اگه برای اهل خونه غذا اماده داشته باشم و وانستم بپزم براشون خیلی وسوسه ام کمتره
ساعت ۱۱:۳۰ واسه صبحونه و ناهار که یکجا شد یه بالای رون مرغ و یه بال و کتف بزرگ خوردم ک روز 2...ما را در سایت روز 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 18 آبان 1396 ساعت: 3:36